Dramacow Alex Vidal / Alessandro Connor Vidal / AsrielDr33murr / Crayonization / CZation / Ashe826 - "Trans lesbian" wolfkin. Likes little girls' breasts and wishes he were "a cute virgin cis female". "I'm 150IQ"

berserkerarmor

finna aboutta go berserk
kiwifarms.net
I would love to see a chimpout from him, this is the funniest thing he’s done/said in months, I thought this teat had dried up forever.
Also, whose talking shit about him and where can I get it on that :sighduck:
he does some fun stuff to see on his stories, i hope he does some chimpy shit. idk if hes back on reddit at all as i know nothing of the reddit so if someone feels adventurous :oops:

i dont think hes figured out who i am. if so i bet him one doll hair to dm me, he totally reads here. please chimp at me so i can laugh
EDIT:
SO I FOUND THIS aND I AM LAUGHING MY ASS OFF?? couLD THIS BE WHAT HES TALKING ABOUT?? https://twitter.com/mukio__/status/1180446343694704641 / ARCHIVE
1575104884018.png
1575104891776.png


1575104932140.png

1575104951383.png
1575105010014.png

wew
 

Attachments

Last edited:

Sexy Senior Citizen

Party like it's 100 years ago- today!
kiwifarms.net
View attachment 1030738
OH NO GUYS I AM SO SCARED THIS FUCKING CAVEMAN IS GONNA BEAT ME IN TETRIS CUZ THATS SOME FIGHTING WORDSSS
MUCH SCARE!!!!
no really does he think this is scary or a threat or anything close? it legit is funny. i almost want him to come back cuz its not behind ur back if u looking lol
This is like Chris-Chan threatening to beat the shit out of people in Soulcaliber.
 

ATaxingWoman

Professional Gaymer Girlfriend Tax Investigator
True & Honest Fan
kiwifarms.net
"As much as I pass physically, people sort of know my name hasn't been fully changed, my voice hasn't been fully changed, so you can't say that I am perceived as, like, male despite all that"
His obviously male sounding voice hasn't been fully changed so you can't say he is perceived as male? What in the whole world does that mean? :story:

"If you [TERFs] want to debate me, as long as you're civil, I'm perfectly fine with it"
I don't think somebody who threatens to cut off the clitorises of women he disagrees with understands the meaning of the word "civil"
 

berserkerarmor

finna aboutta go berserk
kiwifarms.net
okay so this OSU player has some serious beef w/ our dude or more like our dude has beef w/ him
was unsure if to edit this last night but it seems the OSU com is catching on for sure and seems to love the good roasting of our "true womyn"
1575105164213.png


1575105617999.png

1575105637862.png

"As much as I pass physically, people sort of know my name hasn't been fully changed, my voice hasn't been fully changed, so you can't say that I am perceived as, like, male despite all that"
His obviously male sounding voice hasn't been fully changed so you can't say he is perceived as male? What in the whole world does that mean?
not to be THAT transgender kiwi but to be. MTF transitioning almost requires voice training as they do not have the save effects that FTM transitioning does. their vocal cords are already thickened from T. MTF surgeries are more important to their physical passing then FTM and thats why there are more surgeries. most of the FTM surgeries are not 100% needed but depending on the breast tissue damage done from binding it is often a better idea to consider top surgery (the one where they take out your breast tissue) or at least a reduction. bottom surgery for FTM is gross. dont look it up. YET, MTF bottom surgery is the most dangerous as getting tits is just a glorified breast implant and they basically butcher your manly face to not be manly.
don't think he's on hormones and again, MTF transition takes WAY more (optional) medical intervention then FTM

and again not to be that altright transgender that he hates so much: every outfit he has posted of him in, has been legitimate shit i am sure sissy femboy porn stars have worn. passing physically takes WAY more effort if you are truly MTF and he just slaps on his amazon shit, grandma's summer foundation, some eyeliner, brushes his "bangs" over like a 5th grade emo girl and calls it a day. thats not even close to serious. it can take YEARS to even 100% pass physically if you are serious but seeing how these troons are they never will. alex would need serious surgery just to make his face even close to fem.
this is shit i was told WAY back when i came out, seems to not be told anymore cuz its "invalidating" and probably something about classism

edit: also PS: he follows his mother on the backup account he has on twit, she doesnt post anything but quotes. yikes!
 

Attachments

Last edited:

Corgo

Lolcow herding doggo
True & Honest Fan
kiwifarms.net
I just wanted to highlight how great this is.

D035908B-14C7-4C71-88B4-B7961238AA99.jpeg

Alex’s self-image is extremely inconsistent, many examples of this can be found throughout this thread. Sometimes he laments about how ugly he is, and other times he boasts about being the sexiest human in existence. I honestly suspect it’s a symptom of a psychiatric disorder, probably Bipolar or Borderline Personality Disorder.

Just a tip Alex, the purpose of midriff tops are to show off a narrow waist, which you don’t have because you have no hips and a large ribcage. Having no tits is the least of your problems. You would only look more bizarre if you had large tits.

If you ever hope to even slightly pass, you need to choose clothes that distract from your male body shape. That’s why it’s obvious that this is a fetish for you, because so many people have given you advice, yet you continue to only wear anime costumes because that’s what gets your peepee hard.
 
Last edited:

berserkerarmor

finna aboutta go berserk
kiwifarms.net
Is he trying to get tits by plumping up a little?
his diet is mostly cheetos and pizza hut lol. he is taking a common thai lady body supplement. i dont think hes REALLY on E or anything else but the lady boy vitamins. he's just a fat NEET in a crop top and mini skirt.
Just a tip Alex, the purpose of midriff tops are to show off a narrow waist, which you don’t have because you have no hips and a large ribcage. Having no tits is the least of your problems. You would only look more bizarre if you had large tits.

If you ever hope to even slightly pass, you need to choose clothes that distract from your male body shape. That’s why it’s obvious that this is a fetish for you, because so many people have given you advice, yet you continue to only wear anime costumes because that’s what gets your peepee hard.
if it was not a fetish he would be trying to dress to cover his body and distract from it. what troons dont get is that calling ATTENTION to the fact your body is male through crop tops, mini skirts, anime socks and shitty haircuts + dye jobs. i am sure there are transgender women who have spoken to this dolt and given solid advice. its a lose lose battle.
i dont think he's taking his meds, very delusions of grandeur here. i am following him to laugh at him not cuz hes hot lmao
 

Corgo

Lolcow herding doggo
True & Honest Fan
kiwifarms.net
View attachment 1032823
HATURRZZ MAKE ME FAMOUSSS XDDDDD
You are right, Alex. Here at the farms, we absolutely are your fans and we don’t want you to ever change, because you are an exceptional individual! I mean that very sincerely, it always brightens my day to see new Alex content. I’m honestly still mad at the Terves for getting you banned from Twitter. It’s a damn shame. Just thinking of it makes me want to chop off some clits.
 

AbyssStarer

Missionary of the Birb Church
kiwifarms.net
12072019.png


gross teeth that look photoshopped whiter, tomato-red face, gross eyebrows, and looks more like a chick than Alex. His buddy checks out as a soyboy.

Alex has still not gotten any new foundation, it seems. His face looks like an uncanny valley of incorrect sizes and really ill-advised makeup choices. He still only puts in a fraction of the work that the women he wants to be like do.
nicehairline.png
Nice hairline. This part in his hair really accentuates his feminine jawline.
 

Corgo

Lolcow herding doggo
True & Honest Fan
kiwifarms.net
View attachment 1041008
Excuse me?
:thinking:

Also, clean your shirt Alex, you fucking slob.
Alex passes so poorly that everyone misgenders him, including Alex. But at least he still has one friend besides Michael who can tolerate him. Still no female friends apparently, despite being a True and Honest woman.

Also his friend is indeed a soyboy.

Exhibit A:
62D999F5-4CCA-4272-A69C-836606B83C71.jpeg

4306C86B-1A59-425F-8D48-535437E94B28.jpeg
 
Last edited:

berserkerarmor

finna aboutta go berserk
kiwifarms.net
kill it dead.png
1576589588903.png

1576589613718.png
ah yes, good thing to start off my morning. failed lady boy body. photo creds for the full body def to either grandma or soyboy friend
there's more pictures. cant be arsed to post them all. i wanna die.
also off topic but i have seen that soyboy photo so many times and just now noticed that jack Pattilo from achievement hunter is there, love that dude
 

ATaxingWoman

Professional Gaymer Girlfriend Tax Investigator
True & Honest Fan
kiwifarms.net
ah yes, good thing to start off my morning. failed lady boy body. photo creds for the full body def to either grandma or soyboy friend
there's more pictures. cant be arsed to post them all. i wanna die.
also off topic but i have seen that soyboy photo so many times and just now noticed that jack Pattilo from achievement hunter is there, love that dude
No weed picture?
äöläö.png
äölöä.png

ölkölö.png

Omar Byakuya here thinks Alex looks really cute in his dollar store tier lingerie. His girlfriend would no doubt be thrilled if she found out he was thirsting over trans lesbian exhibitionist furries on Instagram.