SE Den stora officiella tråden om svenskspråkiga lolkor - För Kiwifarms – i tiden

Kiwi Farms Lurker

Melon Muncher.
kiwifarms.net
Lofven1.jpg

Knojkamarangasan_#4

Best gem
kiwifarms.net

På tal om Linnéa Claesson... jag tror att hon gott och väl har gjort sig förtjänt titeln Sveriges största lolko vid det här laget. Synd att antagligen bara svenskar känner till vem hon är för tycker fan hon förtjänar sin egen tråd här på KF 😉

Oh herregud Linnea. Ja det är seriöst något stört med den där tjejen. Hon har ju även en relativt stor flashback tråd men känns som om större delen av hennes mediapublicitet ironiskt nog försvann eftersom Gretas kult tog rampljuset. Hon kan le allt hon vill men garanterar att hon innerst inne är avundsjuk. Vad gör Linnea nu ens nuförtiden? Vet att hon vann "årets jurist" fastän hon SAKNADE UTBILDNING och skriver buzzfeed-nivå krönikor på aftonbladet. Hennes instagram är inte alls lika aktiv nu heller. Orkar inte gå in på allt men hon är nog Sveriges största mytoman.

Zamzz

kewl cat
kiwifarms.net
Oh herregud Linnea. Ja det är seriöst något stört med den där tjejen. Hon har ju även en relativt stor flashback tråd men känns som om större delen av hennes mediapublicitet ironiskt nog försvann eftersom Gretas kult tog rampljuset. Hon kan le allt hon vill men garanterar att hon innerst inne är avundsjuk. Vad gör Linnea nu ens nuförtiden? Vet att hon vann "årets jurist" fastän hon SAKNADE UTBILDNING och skriver buzzfeed-nivå krönikor på aftonbladet. Hennes instagram är inte alls lika aktiv nu heller. Orkar inte gå in på allt men hon är nog Sveriges största mytoman.
Efter avslöjandet kring att hon ljugit om att blivit utsatt för sexuella trakasserier har hon försökt hålla en låg profil, hon dödade sin egen karriär vilket inte direkt är något att skryta om då den från första början var byggd på lögner. Det bästa hon kan göra är att plugga klart till jurist och tjäna sitt levebröd på det sättet, däremot hoppas jag för hela samhällets skull att hon inte tar sin examen, det sista Sverige behöver är att hon förpestar det redan patetiska rättssystemet ännu mer.

orderofcringe

Bad at english
kiwifarms.net
Linnea är ju definitivt kandidat nr. 1 . Om vi talar om allmänt kända personer.

Caique Silverio - Galen Antifa snubbe snubbe som mest talar om hbtq-frågor han inte förstår sig, och om hur polisen suger och att vi borde ha böneutrop. Det är dessutom lätt att springa på människan på facebook i typ aftonbladets kommentarsfält, där han spyr massa dynga, exepelvis hatar lindex för att de har underklädesreklam med för snygga modeller. Som ett äkta sexistisk svin, anser han att kvinnohud leder till våldtäkt, precis som hans idoler i saudi. Dock är han en hycklare och tycker att killar, typ han själv, ska ha rätt att springa omkring nakna. Han försöker dessutom var rolig i sina videos genom att låtsasgråta och skrika, vilket bara är cringe.

Ingen har tagit upp Eurocops offer dock. ex. Kjell, som förvisso är en döko

Last edited:

deeman

Seinor Geinus.
kiwifarms.net
Ge inte Eurocop den minsta legitimitet. Vilka jävla fån dom är.
De kan vara rätt roliga, men visst verkar dom harva på sanningen när det passar dem, och otrevliga som fan också, minns inte vad för kommentar jag gav men den var inte otrevlig alls och fick svar direkt från deras konto att jag bara skulle ta och hålla käften när dom ger gratis underhållning och skit, Verkar vara deras grej att vara otrevliga som fan då jag märkt samma på Flashback, så håller mig bara till Kjell och Familjen Köttfärs om jag ska lyssna på dem. Sen hjälper det inte att jag tycker busringningar kan vara lite för elaka för min sak (Säger killen som hängt på Kiwi Farms sen 2013).

Men minns en rolig som nu tyvärr är borttagen som inte var Eurocop men Svenska iaf. Om hur Skeletor ringer en äldre dam och ber henne ansluta sig till hans onda armé :lol:

Smaug's Smokey Hole

Sweeney did nothing wrong.
kiwifarms.net
Dom där nötterna i Eurocop kommer jag ihåg men några som jag helt missat fram till nyligen är Dunderpatrullen. Vad är det för nissar egentligen? Jag får som intrycket av att dom kan vara den typen av personer som gör saker som att dricka mäsk för att det är äckligt och jävligt trashigt.

Smaug's Smokey Hole

Sweeney did nothing wrong.
kiwifarms.net
Lite offtopic, men var Filip och Fredrik pionjärer inom svensk lolko-spaning? Tänker framförallt på 100 höjdare och alla intressanta karaktärer de letade upp och exponerade i samband med det programmet.

Aschberg i början av 90-talet hade ofta mycket skumt folk som gäster på sitt program "Ikväll: Robert Aschberg", Hans Scheike var där och demonstrerade sin smiskterapi på en ung dam som givetvis inte had byxor eller underkläder på sig.

Här är ett halvt avsnitt med inbitna UFO knäppisar från olika organisationer käbblar med varandra för att deras UFO idéer skiljer sig från varandra, on topic för den här tråden.

edit: efter dom första 10 minuterna så börjar det ta fart ordentligt.

Last edited:

Big Nasty

CYBERGUNT 2021
kiwifarms.net
Aschberg i början av 90-talet hade ofta mycket skumt folk som gäster på sitt program "Ikväll: Robert Aschberg", Hans Scheike var där och demonstrerade sin smiskterapi på en ung dam som givetvis inte had byxor eller underkläder på sig.

Här är ett halvt avsnitt med inbitna UFO knäppisar från olika organisationer käbblar med varandra för att deras UFO idéer skiljer sig från varandra, on topic för den här tråden.

edit: efter dom första 10 minuterna så börjar det ta fart ordentligt.
Det är Sune Hjorth som är med, eller?

Sune hade en bakgrund inom diverse skumma nazistorganisationer och lyckades förmedla en del nazi-idéer i UFO-kretsar och i Sundsvalls lokalpolitik genom att maskera dom som "vänster"-åsikter.