SE Den stora officiella tråden om svenskspråkiga lolkor - För Kiwifarms – i tiden

blah

kiwifarms.net
Detta är Kristoffer Johansson:

Johanssen_Kristoffer_Kim-Marie-696x696.jpg

År 2013 styckmördade han 20 år gamla Vatchareeya Bangsuan i Boden.
Han blev dömd till 12 års fängelse för mord vilket senare blev omvandlat till 10 år för dråp och brott mot griftefriden, av vilka han avtjänade 7 år p.g.a Sveriges avslappnade inställning till avskum.
Under tiden i fängelset beslutade han sig för att han ville bli kallad för kvinna varpå han prompt blev förflyttad till ett fängelse för kvinnor.
Väl på Hinseberg mordhotade han en vakt och hotade med att döda avdelningens supersöta gullekanin.
Svenska skattebetalare betalade så klart för hans könskorrigering.
Efter att han kom ut från fängelset i Januari 2020 så fick han omgående en ny lägenhet och en personlig assistent (LSS) p.g.a sin autism som han hade skyllt på under hela rättegången.

Idag spenderar han sin tid med att hota s.k TERF:ar på internet om att de borde sluta upp med att vara TERF:ar om de inte vill drabbas av newtons tredje lag, allt medan han poserar med vapen på instagram.
Efter att ha lyssnat på hans uttalande i rätten så kan jag sammanfatta att han tittar på hentai, trycker upp flaskor i röven på sig själv, avbryter aktiviteter med vänner p.g.a magproblem efter att ha haft vattenslang i röven samt krälar runt i skogen och leker soldat.

facebook: https://www.facebook.com/magdala.johansson
instagram: https://www.instagram.com/magdalajohansson/

Attachments

• 1dWCIoV.jpg
    1dWCIoV.jpg
    31.2 KB · Views: 251
  • MIxZEFs.jpg
    MIxZEFs.jpg
    63.4 KB · Views: 272
  • ITxPUjW.jpg
    ITxPUjW.jpg
    69.1 KB · Views: 292
  • 1hIJFmY.png
    1hIJFmY.png
    228.4 KB · Views: 324
  • 9D84F474-3169-4CAC-9567-50E668F30FF2.md.jpg
    9D84F474-3169-4CAC-9567-50E668F30FF2.md.jpg
    120.9 KB · Views: 422

ATaxingWoman

Professional Tax Investigator
True & Honest Fan
kiwifarms.net
Jag vill minnas att det var ett antal politiska profiler på Twitter (bland annat en av medlemmarna i Haveristerna samt den där uttroonade politikern från KD) som vurmade för stackars Kristoffer när han blev så hårt ansatt av TERFar och ryska troll. Vart har de tagit vägen?

Smaug's Smokey Hole

Sweeney did nothing wrong.
kiwifarms.net
Någon borde tipsa om att han postar rasismer i slutna grupper. Om inte annat så kanske Aschberg dyker upp och bankar på hans dörr med ett kamerateam.

TERFandet verkar inte vara lika stort som rad-femmandet var förr, vad jag hört från andra så har främst Nina Rung och Kajsa Ekis Ekman fåt det berömda hot & hatet på sociala medier. Samma för de som gillar dom, transorna verkar ha kört utpressningstaktiken att dom inte känner sig säkra runt en kvinna som går på en av Rungs föreläsningar, samt börjar sprida skit om dom ifall det faller på döva öron. Jag kommer inte ens ihåg vad Ekis Ekman gjorde för fel.

ATaxingWoman

Professional Tax Investigator
True & Honest Fan
kiwifarms.net
Någon borde tipsa om att han postar rasismer i slutna grupper. Om inte annat så kanske Aschberg dyker upp och bankar på hans dörr med ett kamerateam.

TERFandet verkar inte vara lika stort som rad-femmandet var förr, vad jag hört från andra så har främst Nina Rung och Kajsa Ekis Ekman fåt det berömda hot & hatet på sociala medier. Samma för de som gillar dom, transorna verkar ha kört utpressningstaktiken att dom inte känner sig säkra runt en kvinna som går på en av Rungs föreläsningar, samt börjar sprida skit om dom ifall det faller på döva öron. Jag kommer inte ens ihåg vad Ekis Ekman gjorde för fel.
Nina "1 % av alla ensamkommande har stått för ungefär 1 % av alla sexualbrott på festival" Rung? Sedan när är hon kritisk mot transrörelsen? Det lilla jag hittar tyder snarare på att hon är pro-trans.

Kajsa Ekis Ekman har varit i transblåsväder främst på grund av artikeln Könet i knoppen som publicerades för cirka två år sedan.

Smaug's Smokey Hole

Sweeney did nothing wrong.
kiwifarms.net
Nina "1 % av alla ensamkommande har stått för ungefär 1 % av alla sexualbrott på festival" Rung? Sedan när är hon kritisk mot transrörelsen? Det lilla jag hittar tyder snarare på att hon är pro-trans.

Kajsa Ekis Ekman har varit i transblåsväder främst på grund av artikeln Könet i knoppen som publicerades för cirka två år sedan.

Jag kommer faktiskt inte ihåg vad Rung hade sagt, men jag kommer ihåg att några jag känner tänkte gå på en av Rungs föreläsningar och dom fick massa skit från några transor i deras större sociala umgängeskrets, därefter blev dom baktalade.

hundredpercent

kiwifarms.net
Jag undrar lite vad syftet med den här tråden är. Vi har ju redan kändisskvaller på Flashback, eller hur?

Startklart hade dock behövt en tråd. Han har redan en på flashback, men det är ju väldigt visuellt och blir inte arkiverat särskilt bra där. Han är i vilket fall en strålande garvko.

Han är invandrare, närmar sig 40, stora problem med fogden, driver runt på stan, begår trafikbrott, och trakasserar zigenare. Tappat vårdnaden om barnen. Dock har hans tjej ganska snygg röv:

sktj.jpg

Nyckelfraser:
>vem fan är som mig
>helt fucking startklar
>aktiverad
>fitta och jäger
>khapa hora fitta
>förbjuden frukt, banan banan banan

Hans videor är ganska roliga, men hans personliga situation är vad som gör honom till en riktig garvko. Han är nära 40 och är yrkeskriminell, riktigt långt ner på pinnen. Problem med fogden, problem med vårdnaden, mannen som har allt.

Videosummering:
https://www.youtube.com/watch?v=35YHXf3CyEE del 1
https://www.youtube.com/watch?v=beHCf4M70lI del 2
https://www.youtube.com/watch?v=AB7iTGDeSU0 del 3
https://www.youtube.com/watch?v=IxHS4sqCiTA grabbens flickvän

Last edited:

BunchofMunch

kiwifarms.net
Detta är Kristoffer Johansson:

View attachment 1407344

År 2013 styckmördade han 20 år gamla Vatchareeya Bangsuan i Boden.
Han blev dömd till 12 års fängelse för mord vilket senare blev omvandlat till 10 år för dråp och brott mot griftefriden, av vilka han avtjänade 7 år p.g.a Sveriges avslappnade inställning till avskum.
Under tiden i fängelset beslutade han sig för att han ville bli kallad för kvinna varpå han prompt blev förflyttad till ett fängelse för kvinnor.
Väl på Hinseberg mordhotade han en vakt och hotade med att döda avdelningens supersöta gullekanin.
Svenska skattebetalare betalade så klart för hans könskorrigering.
Efter att han kom ut från fängelset i Januari 2020 så fick han omgående en ny lägenhet och en personlig assistent (LSS) p.g.a sin autism som han hade skyllt på under hela rättegången.

Idag spenderar han sin tid med att hota s.k TERF:ar på internet om att de borde sluta upp med att vara TERF:ar om de inte vill drabbas av newtons tredje lag, allt medan han poserar med vapen på instagram.
Efter att ha lyssnat på hans uttalande i rätten så kan jag sammanfatta att han tittar på hentai, trycker upp flaskor i röven på sig själv, avbryter aktiviteter med vänner p.g.a magproblem efter att ha haft vattenslang i röven samt krälar runt i skogen och leker soldat.

facebook: https://www.facebook.com/magdala.johansson
instagram: https://www.instagram.com/magdalajohansson/
Ja det är verkligen helt obegripligt att inte biologiska kvinnor är sugna på att dela cell med sådana här gulliga gentlemä...damer. 😌

BoboPussyDiver

"I guess it's not gay if it's with an alien"
kiwifarms.net
Vi kan alltid prata om den så kallade "Skelettkvinnan" Helena (eller Daniel), som är transsexuell och hade en jävla massa sajter om nekrofili, zoofili och annat skojs? Vad gör hen nu? :thinking:
Hade helt glömt bort henne. Hon fick väl till och med en fin summa pengar för hennes "frihetsberövande" om jag minns rätt.

Vad gör allas idol Batulga nu förresten? Kan inte hitta han på Facebook längre

Big Nasty

CYBERGUNT 2021
kiwifarms.net
Magmysarn verkar vara det stora dragplåstret på FB för närvarande. Fascinerande med folk som blir ursinniga över att hans socialenlägenhet är en trea.

BunchofMunch

kiwifarms.net
En klar fördel som KF har över Flashback är att här tolereras inte dubbelpostande. På FB är det nästan så att dubbel, trippel eller mer, -postande är normen. Därför kan man få nonsenstrådar som hålls igång av en enda postare.
Dessutom är inte KF uppmärksammat i svensk media (så vitt jag kunnat se iaf), så man slipper massa vidriga SJWs som försöker kapa de bästa trådarna, och risken att Aschberg knackar på dörren är minimal.
Samt som Thumb Butler säger så är FB till största del psyksjuka och/eller svårt sönderknarkade miffon numera.
Allt jag vill är att få näthata i lugn och ro :bork:

Big Nasty

CYBERGUNT 2021
kiwifarms.net
Dessutom är inte KF uppmärksammat i svensk media (så vitt jag kunnat se iaf), så man slipper massa vidriga SJWs som försöker kapa de bästa trådarna, och risken att Aschberg knackar på dörren är minimal.
Samt som Thumb Butler säger så är FB till största del psyksjuka och/eller svårt sönderknarkade miffon numera.
Allt jag vill är att få näthata i lugn och ro :bork:
Gamla pundare är det definitivt gott om, samt även insnöade 40-60-åringar i största allmänhet.

En ännu värre containment zone för folk med mentala problem var ju gamla Passagen Debatt. En del av dom användarna emigrerade över till Flashback (bla. Z-Mannen).