SE Den stora officiella tråden om svenskspråkiga lolkor - För Kiwifarms – i tiden

Lolcow_slaughter

kiwifarms.net
Fanns en tråd som numera är låst på flashback
Flashback är en uttorkad lök som består till 98% av skal. 102% skal om man tittar på humorforumet.

Kändisskvallerforumet hade ett underhållningsvärde för en massa år sedan, men jag är lättroad och gillar Jag Mötte Lassie historier.

Fanns en tråd på Flashback som numera är låst men det var Terese kvivk Lindgren från Norra sverige som ställde till det rejält med hot och lögner till höger och vänste på facebook och SMS mycket läsning men finns en hel del guld i den tråden och denna pingla förtjänar verkkligen status Lolcow. Nu verkar hon har försvunnit från jordens yta. Försökte gräva lite men hittar inte henne på ratsit eller mrkoll. Finns bara något gammalt FB konto och youtube konto. Med tanke på hennes tidigare förehavande kan hon lika bra vara död eller skyddad identitet.
https://www.flashback.org/t2897755

Big Nasty

CYBERGUNT 2021
kiwifarms.net

Fanns en tråd på Flashback som numera är låst men det var Terese kvivk Lindgren från Norra sverige som ställde till det rejält med hot och lögner till höger och vänste på facebook och SMS mycket läsning men finns en hel del guld i den tråden och denna pingla förtjänar verkkligen status Lolcow. Nu verkar hon har försvunnit från jordens yta. Försökte gräva lite men hittar inte henne på ratsit eller mrkoll. Finns bara något gammalt FB konto och youtube konto. Med tanke på hennes tidigare förehavande kan hon lika bra vara död eller skyddad identitet.
Kåken eller psyket skulle jag gissa. Hon var litet som Sammie Bushart, fast bra mycket elakare.

Här är mina gamla favoriter från Flashback:

Kent Billebro - en av Sveriges största skojare
https://www.flashback.org/t1235601

Raffa och Gangland Vimmerby:
https://www.flashback.org/t1934804
Edit: sammanfattning här:
https://raffagangland.webnode.se/blogg/

Bajsmannen:
https://www.flashback.org/t122313

Percy Brunström och Medborgarpartiet:
https://www.flashback.org/t146686

Last edited:

hundredpercent

kiwifarms.net
Hübinette behöver en tråd, jag började på ett utkast: Sam Dol Lee Gunnar Tobias Hübinette / Tobias Hübinette / Lee Sam-dol - Rasforskare, antifascist och dömd mordbrännare

Flashback

Död, skyddad identitet, eller transa. Slå själv på personnummer 860722-8668. (https://www.docdroid.net/KqMxrkc/ovre-hr-b-420-19-aktbil-1-overklagande-fran-t-lindgren-k-pdf)

Last edited:

Lolcow_slaughter

kiwifarms.net
Död, skyddad identitet, eller transa. Slå själv på personnummer 860722-8668. (https://www.docdroid.net/KqMxrkc/ovre-hr-b-420-19-aktbil-1-overklagande-fran-t-lindgren-k-pdf)

Går inte att hitta ett skit om henne på nätet via ratsit eller dom andra söksidor lika så socialamedier. förvånad att du hittade ett dokument från domstol ang henne. Hade så många skratt när tråden om henne på Flashback. Hon skulle kunna vara/bli en lolko i samma kaliber som Chris Chan. Men eftersom hon är skriven under C/O Förvaltningsenheten Umeå så har där nog hänt en del ang henne att antagligen hon är omhändertagen på någon typ av instution.

hundredpercent

kiwifarms.net
Går inte att hitta ett skit om henne på nätet via ratsit eller dom andra söksidor lika så socialamedier. förvånad att du hittade ett dokument från domstol ang henne. Hade så många skratt när tråden om henne på Flashback. Hon skulle kunna vara/bli en lolko i samma kaliber som Chris Chan. Men eftersom hon är skriven under C/O Förvaltningsenheten Umeå så har där nog hänt en del ang henne att antagligen hon är omhändertagen på någon typ av instution.
Det där är gammalt, från 2019. Folk som sitter inne brukar du fortfarande kunna hitta på ratsit, ser ut så här:

Jag hade dock för mig att de brukade skrivas hos familjen. Jag vet inte om det har ändrats eller om just dessa inte hade någonstans att skriva sig. Men det är inte så att de får skyddad identitet, snarare motsatsen. Så har hon fått det är hon nog ute i samhället.

GloriousRapeRabbit

RapeRabbit of infinite glory
kiwifarms.net
Någon som minns Karl-Olov Nordin? En utvecklingsstörd kille som gillade dansband och som fick lite uppmärksamhet från mitten av 00 talet främst på Flashback? En av Sveriges första "Skrattkossor" kanske tillomed? Han drömde om att träffa sin idol Christer Sjögren, och blev konstant utsatt för troll som utlovade honom att de kunda ordna träff eller som ofta så utgav sig trollen helt enkelt för att vara Christer Sjögren. Karl-Olovs låga IQ ledde till mycket bizarra och underhållande trollningar då han var naiv och mycket lättlurad. Han var mycket förtjust i datorer och hade många bloggar där han postade inlägg skrivna på ett mycket säreget sätt, Vilket ledde till några små språkliga memes som cirkulerade kort. Hittade honom nu på twitter så han lever ännu och fortsätter ha en närvaro på nätet.

En gammal blogg av många:

hundredpercent

kiwifarms.net
Hej,

Teresé Lindgren-Kvick har skyddade personuppgifter.

Med vänliga hälsningar

<namn>
Ärendenr FL202100011199

NormieCasual

kiwifarms.net
Vi skulle också bara skulle kunna fylla tråden med människor från lyxsfällan. Till example från säsong 25 episode 2
Elias
1613382119040.png

Den här bögen brände en kvarts miljon på ett halv år och skyllde på att hans pappa hade dött. Detta inluderar att jan tog ett SMS lån på 3000kr en månad in lyxfällan kom för att han hade spenderat alla pengar på att supa i Turkiet. Lånnet hade en ränta på nästan 150%.
Han jobbade som en undersköterska men försökte leva som en rik hemma fru.

Peaches Demure

Liberate me ex inferis!
kiwifarms.net
Lyxfällen är full av kiskomongon. Minns att det var en gång ett par som var skyldig en stor summa, men allt de gjorde var att spela WoW. Minns inte hur det gick för de.
Jag minns att Pontus och Lisen (som för övrigt blev ett par efter att ha träffats i Biggest Loser LOL) var med rätt nyligen, och trots båda lyckats gå ner en hel del i vikt under och efter Biggest-vistelsen så var de precis lika feta nu som när de sökte in, plus att de nu också hade typ 400k i skulder. Barn hade de också hunnit skaffa, och som jag fattat det så var det Lisens föräldrar som i stort sett försörjde deras familj.

Smaug's Smokey Hole

Sweeney did nothing wrong.
kiwifarms.net
Jag minns att Pontus och Lisen (som för övrigt blev ett par efter att ha träffats i Biggest Loser LOL) var med rätt nyligen, och trots båda lyckats gå ner en hel del i vikt under och efter Biggest-vistelsen så var de precis lika feta nu som när de sökte in, plus att de nu också hade typ 400k i skulder. Barn hade de också hunnit skaffa, och som jag fattat det så var det Lisens föräldrar som i stort sett försörjde deras familj.
Var inte en av bröderna Schulman med i ett avsnitt eller blandar jag ihop en med en annan? Det känns ju som ett snedsteg att vara åsiktsexpert i Aftonbladet och samtidigt sitta i tv och låta experter förklara varför han inte kan skrapa ihop till en varmkorv mot slutet av månaden. Är lösningen på hans ekonomiska problem "höjd skatt"? Vem vet, jag läser inte aftonbladet.

Big Nasty

CYBERGUNT 2021
kiwifarms.net
Lyxfällen är full av kiskomongon. Minns att det var en gång ett par som var skyldig en stor summa, men allt de gjorde var att spela WoW. Minns inte hur det gick för de.
Det stämmer, men Lyxfällan är också ett typiskt klasshatarprogram. Minns att det var med en snubbe som bränt massvis med stålar på golfprylar. Han blev bemött med en helt annan respekt och hänsyn jämfört med dom som vanligt brukar vara med.

Var inte en av bröderna Schulman med i ett avsnitt eller blandar jag ihop en med en annan? Det känns ju som ett snedsteg att vara åsiktsexpert i Aftonbladet och samtidigt sitta i tv och låta experter förklara varför han inte kan skrapa ihop till en varmkorv mot slutet av månaden. Är lösningen på hans ekonomiska problem "höjd skatt"? Vem vet, jag läser inte aftonbladet.
Hela familjen Schulman är ett gäng apfittor som fått sina platser i samhället pga sina förfäders status. Håller inte några av dom på och låtsas att dom är judar fast dom inte är det?

hundredpercent

kiwifarms.net
vet man vilken anledning hon fick skyddad ID ??? Nyfiken fråga, hur fick du tag på dessa uppgifter och Ärendenr ?
Mailade skatteverket. Ärendenummer skrev de i svaret. Du kan pröva att fråga själv, fast kom ihåg att allt du skickar till dem blir allmän handling. Du kan ringa också, då blir det inte allmän handling. Eller använd en slaskmejl.

Gå in här och fyll i formuläret, allt som det inte är sekretess på ska de ge ut.

Foltest

Land ska med lag byggas
kiwifarms.net
En person som är en klassik lolcow är Helena Ludvigsson, även känt som skelettkvinnan.
Vem är hon och varför är hon so lolvärdig? 2012 blev hon pådagen med att ha sex (!) med skelett delar. Det blev en stor media sensation när det hände, framför allt hur jävla fucked det var.
https://www.aftonbladet.se/story/skelettkvinnan (länk till aftonbladets artiklar om det här)
Hon blev friat i hovrätten när det kommer till brott emot griftefreden, fast hovrätten fastslog att hon hade gjort det, men att skelettdelarna var så gamla. Om hon hade gjort det mot en nydöd kropp skulle hon ha blivit dömd (hon har erkänt att hon har gjort det, men det verkade inte finna bevis som hovrätten kunde använda.
So far, jävlig lolvärdig, men hon blev också känt för att hon stämde folk på flashback för förtal.
Hon har lyckats i ett par fall, men hennes krig emot flashback fortsätter.
notera, jag kommer inte lägga upp bilderna där man ser hon slicka på en skalle och verka ha samlag med de. Om ni vill, är det ganska enklet att finna de.

sugmag

Vi suger av näthatarna
kiwifarms.net
En person som är en klassik lolcow är Helena Ludvigsson, även känt som skelettkvinnan.
Vem är hon och varför är hon so lolvärdig? 2012 blev hon pådagen med att ha sex (!) med skelett delar. Det blev en stor media sensation när det hände, framför allt hur jävla fucked det var.
https://www.aftonbladet.se/story/skelettkvinnan (länk till aftonbladets artiklar om det här)
Hon blev friat i hovrätten när det kommer till brott emot griftefreden, fast hovrätten fastslog att hon hade gjort det, men att skelettdelarna var så gamla. Om hon hade gjort det mot en nydöd kropp skulle hon ha blivit dömd (hon har erkänt att hon har gjort det, men det verkade inte finna bevis som hovrätten kunde använda.
So far, jävlig lolvärdig, men hon blev också känt för att hon stämde folk på flashback för förtal.
Hon har lyckats i ett par fall, men hennes krig emot flashback fortsätter.
notera, jag kommer inte lägga upp bilderna där man ser hon slicka på en skalle och verka ha samlag med de. Om ni vill, är det ganska enklet att finna de.
Kul att du har hittat till Sugmag. :biggrin:
En annan sjuk människa är Skelettkvinnans pappa Kent Karlsson. Han driver sidan www.sigmag.se (som Sugmag är en parodi av) där han skriver skitsnack och pratar om hur han planerar att straffa de som pratar om hans dotters sjuka böjelse och brott. Han och hans gäng har hängt ut en del på den sidan (oftast felaktigt).

hundredpercent

kiwifarms.net
Kul att du har hittat till Sugmag. :biggrin:
En annan sjuk människa är Skelettkvinnans pappa Kent Karlsson. Han driver sidan www.sigmag.se (som Sugmag är en parodi av) där han skriver skitsnack och pratar om hur han planerar att straffa de som pratar om hans dotters sjuka böjelse och brott. Han och hans gäng har hängt ut en del på den sidan (oftast felaktigt).
Vänta, är det han? Isf är han ju en lolko av rang med

Thumb Butler

Hand over the IPs, child.
kiwifarms.net
Är det inte så att "Skelettkvinnan" är en "troon", eller minns jag fel?

Förresten, ”Skelettkvinnan” skickade 2013 julkort med dödskallar till åklagaren som åtalade henne.

63860a7d-b0ff-4070-ad32-d0cbb23f98b6.jpg