PT Discussão geral de lolcows e sugestões - Huehuehue gibe me moni

Give Them Enough Rope

kiwifarms.net
O José Ferreira Neto, aka Craque Neto, pode ser considerado apskaposvaca? Tem muito vídeo dele dando rage por futibas e já vi um dele sendo zoado por iuiuiutuber minúsculo em estádio.
Non-HUEHUE here, got a question. We many nations have always lolcows but why do I see 4789345 Brasilian lolcows? Did the Girolanda breed bite and infect autistic people over there? I mean Turkey got one here, Germany has a few but Brasil? I'm still trying to read them all.
When you're the sixth most populous nation in the world, and you've ingrained idiocy, disrespect and digital inclusion into your culture, you're bound to export a good number of circus acts.

NynchLiggers

kiwifarms.net
So I found some stuff about Scorbunny-P / the pokemon autist. Unfortunately, I cannot find much more since I can't speak Portuguese, but he definitely lives in Sao Paulo.

Fur affinity: https://www.furaffinity.net/user/shinkansenp15/ // https://archive.md/2pWOi
Deviantart: https://www.deviantart.com/shinkansen-p15 // https://archive.md/tw86k
New Fediverse account: https://kiwifarms.cc/GoCinderace-P // https://archive.md/CzxhJ

His 50k word pokemon fan fiction is attached
>FurAffinity
>50K word pokemon fanfiction
So, do we have in our hands a cow that transcends the limits of language?

Yuuichirou Kumada

Second chaddest simp in anime
kiwifarms.net
O José Ferreira Neto, aka Craque Neto, pode ser considerado apskaposvaca? Tem muito vídeo dele dando rage por futibas e já vi um dele sendo zoado por iuiuiutuber minúsculo em estádio.
O sujeito é chato, mas não chega a ser lolcow. Até onde sei, ele não se mete em draminha, só fica latindo nos seus programas e recebendo as figurativas palmas pra maluco dançar.

zyclonPD

kiwifarms.net
Edit: I rescind any urging or offer to create a thread on Pedro/scorbunny/tex15/(other200 account names)

He is an attention whore who is lying about being a child. He's over the age of 21, and is a deranged schizophrenic who actually wants a Kiwifarms thread so he can claim victim points.

Any mods should ban him on sight and he should be issued an IP ban if he is using his personal connection to keep visiting the site.

Last edited:

Jann_Hörn

Yung Hurn, wieso machst du das?
True & Honest Fan
kiwifarms.net
You might want to start digging if you're interested in him. I poked him a bit tonight on the fedi node and he privated his Twitter account.

View attachment 1942680
1614118431931.png

Two people unfollowed him since that screenshot. Looking at this guys twitter, he looks like a slightly less autistic Precious Leaf

His reddit:
https://www.reddit.com/user/ShinkansenP15 // https://archive.md/9DgNS

Edit: He deleted his reddit. Hi Shinka! Glad you stalk the thread. He deleted all his other accounts as well. See you again in another 2 weeks Scorbunny. Attached is his other fan fiction

Attachments

• 1613743985.shinkansenp15_go’s_birthday__-_epilogue_-_enter_the_argonauts.pdf
    106.8 KB · Views: 20
  • 1613743537.shinkansenp15_go’s_birthday__-_chapter_v_-_happy_birthday_go_.pdf
    116.2 KB · Views: 18
  • 1613653657.shinkansenp15_go’s_birthday__-_chapter_iv_-_lugia_.pdf
    138.5 KB · Views: 47
  • 1613607199.shinkansenp15_go’s_birthday__-_chapter_iii_-_lunch_at_the_curry_master_.pdf
    113.9 KB · Views: 21
  • 1613420721.shinkansenp15_go_s_birthday__chpater_i_-_satoshi_s_birthday_plan.pdf
    116.7 KB · Views: 21
  • 1613525425.shinkansenp15_go_s_birthday_-_chapter_ii_-_team_rocket_crashes_the_party_.pdf
    135.7 KB · Views: 20
Last edited:

TVStactic

kiwifarms.net
Aparentemente esse animal deu de Elliot Rodgers e fez um PDF manifesto. Alguem tem em mãos?
> postou um pdf autístico na net
> não se matou mas tinha dito que ia

Extra said:
O autor do crime fugiu após golpear a vítima e chegou a dizer para a família que ia cometer suicídio. O irmão de Guilherme, contudo, contou aos policiais que conseguiu convencê-lo a não se ferir e a se entregar. Ele afirmou também que não conhecia Ingrid. Os parentes da vítima não tinham informações a fornecer sobre a relação dela com Guilherme.
a declaração do porque ter matado a menina é viadagem pura "matei por que quis"...
pictcapture.PNG

Pra ser justo eu também não sei porra nenhuma de aritmética e o caralho a 4.
e precisa? tem calculadora pra isso...

CattleKing

Cattle life... branded people, happy people
kiwifarms.net
Pegue um Elliot Rodgers, misture com ateísmo de rock wins 2012 e inclusão digital e receba essa perola de conhecimento

Vou citar dois exemplos de busca de conhecimento:
• Quando nós vai a uma lanchonete devemos escolher o lanche de acordo com o nosso interesse. E isso se chama criatividade e optar também pela curiosidade de experimentar aquele lanche, isso é algo muito importante, nós depender de nossas próprias escolhas. Eu tenho certeza que quando você for experimentar esse lanche, você terá às suas conclusões sobre isso, e você saberá se o lanche é bom ou ruim. Isso se chama o “conhecimento”. A pessoa que não tem escolhas próprias, e escolhe de acordo com a escolha de outra pessoa, de fato essa pessoa é ignorante, e o nosso planeta está cheio desses tipo de pessoa ignorante.

AsianChris

CWC clone made by the DPRK
kiwifarms.net
Last edited:

AsianChris

CWC clone made by the DPRK
kiwifarms.net
the kid who wrote the pokemon story contacted us last night. he tried to ask me to delete the archives of his tweets. he seems nervous about having a thread or being associated with Kiwifarms. at one point he claimed that you guys are murderers. if anybody decides to make his thread i will provide all screenshots i have of his entire conversation and fully assist.

o garoto que escreveu a história do pokémon nos contatou ontem à noite. ele tentou me pedir para deletar os arquivos de seus tweets. ele parece nervoso por ter um tópico ou ser associado à Kiwifarms. em um ponto, ele afirmou que vocês são assassinos. se alguém decidir fazer seu tópico, irei fornecer todas as capturas de tela que tenho de toda a conversa e assisti-lo totalmente. esta mensagem foi feita com o google tradutor.
I was talking about the "incel" that killed the E-girl, not the furry.

TVStactic

kiwifarms.net
I was talking about the "incel" that killed the E-girl, not the furry.
not a e-girl, a esports player... wait, scratch that. they are one and the same. m'bad.
the kid who wrote the pokemon story contacted us last night. he tried to ask me to delete the archives of his tweets. he seems nervous about having a thread or being associated with Kiwifarms. at one point he claimed that you guys are murderers. if anybody decides to make his thread i will provide all screenshots i have of his entire conversation and fully assist.

o garoto que escreveu a história do pokémon nos contatou ontem à noite. ele tentou me pedir para deletar os arquivos de seus tweets. ele parece nervoso por ter um tópico ou ser associado à Kiwifarms. em um ponto, ele afirmou que vocês são assassinos. se alguém decidir fazer seu tópico, irei fornecer todas as capturas de tela que tenho de toda a conversa e assisti-lo totalmente. esta mensagem foi feita com o google tradutor.
gonna cry?

vai chorar?

eu sou novo então não tenho a história de vida desta pessoa em questão. me cheira á bait.

zyclonPD

kiwifarms.net
not a e-girl, a esports player... wait, scratch that. they are one and the same. m'bad.

gonna cry?

vai chorar?

eu sou novo então não tenho a história de vida desta pessoa em questão. me cheira á bait.
I am rescinding any past offers to work with this threads participants on the lolcow in question. He has been found to be a schizophrenic attention whore who wants a thread.

Last edited: