• ”For example in this post a user called Dynastia shares a victim’s phone number saying ‘Fight him irl’ (meaning ‘fight him in real life’). This appears to be counselling or procuring felony harassment since inevitably such victims do get frightening, anonymous calls.”

DE Drachenlord / Rainer Winkler200kg schwerer Metal-Fan aus Mittelfranken

Discussion in 'Internationale Clique' started by Erich Raeder, Jun 16, 2018.

Forum Guidelines

Post new threads in Proving Grounds. Information about this board is found in this thread.

1. Ich habe gelesen, daß es ca 700 Euro kostet, einen Glasfaseranschluß im Haus einzurichten. Rainer hat auf jeden Fall Bonitätsprobleme, also schätze ich, er muss eine Kaution von 700 Euro hinterlegen, und dazu die Einrichtungsgebühr.
    Das Rainer mit seinem Geld nicht umgehen kann, ist sicher nicht der Unfähigkeit der Telekom zu schulden.

Rokko

True & Honest Fan

kiwifarms.net
  2. Wieso Kaution? ich würde auf Vorkasse tippen.

kiwifarms.net
  3. Nein, das ist eine Kaution die über die Vertragslaufzeit einbehalten wird für den Fall, daß er nicht bezahlt! Er muss diese 700 Euro zusätzlich zu allen anfallenden Kosten bezahlen. Standardverfahren bei Telekommunikationsanbietern bei schlechter Bonität.
    Für einen regulären Telefon/Internetanschluss muss man ca 200 Euro Kaution hinterlegen.

Rokko

True & Honest Fan

kiwifarms.net
  4. die wollen 10 monate im vorraus haben? das ist krass.

kiwifarms.net
  5. Keine Ahnung wie das berechnet wird. Ich weiß nicht, wieviel Rainer im Monat bezahlen müsste, aber sicherlich 100 Euro, da er ja den besten Tarif haben will.
    Rainer hat eine sehr schlechte Bonität und muss dafür extra zahlen!
    Edit: Außerdem ist er "selbstständig". Das ist auch ein Unsicherheitsfaktor.

Rokko

True & Honest Fan

kiwifarms.net
    • Like Like x 1
    Kaiser Wilhelm II.

Kaiser Wilhelm II. German by birth, guatemalan truck driver in spirit
    True & Honest Fan

kiwifarms.net
  6. Mal schauen, seine Mittelaltersexgeschichte ist für mich unschlagbar.
    Aber dieser neue Schmöker fängt schonmal vielversprechend an.

RomanesEuntDomus

RomanesEuntDomus May contain nuts.
    True & Honest Fan

kiwifarms.net

7. lard hat confirmed, buch ist echt

• Like Like x 1
    • Informative Informative x 1
    Kaiser Wilhelm II.

Kaiser Wilhelm II. German by birth, guatemalan truck driver in spirit
    True & Honest Fan

kiwifarms.net
  8. Geile schwanz Grüße macht mich echt feddig, leute. Er glaubt wirklich, er ist ein guter Autor, oder? Er ist irgenwie in allem gut, denkt er.

Edit: Ich lese immer irgendetwas von Strafbefehl. Ich dachte, das Ganze wurde eingestellt?
    Edit2:

drach1.jpg

DwtygmHX0AAVRn3.jpg

#389 Rokko, Jan 12, 2019 at 3:48 AM
    Last edited: Jan 13, 2019 at 6:27 AM
    Rokko

True & Honest Fan

kiwifarms.net
Tags:
  • About Us

The Kiwi Farms is about eccentric individuals and communities on the Internet. These people are commonly referred to as Lolcows and are each distinct thanks to their erratic public behavior. Spectators are encouraged to join discussion. The wealth of opinions and knowledge shared by users is what has enabled this peculiar fringe community to thrive despite the incredible adversity and contention brought by those we discuss.

We do not place intrusive ads, host malware, sell data, or run crypto miners with your browser. If you experience these things, you have a virus. If your malware system says otherwise, it is faulty.

• Supporting the Forum

BTC: 1LXpv9FUiazGB2LVyS44cTTEQFc8CBgPYi

BTC+SW: bc1qwv5fzv9u6arksw6ytf79gfvce078vprtc0m55s

ETH: 0xc1071c60ae27c8cc3c834e11289205f8f9c78ca5

LTC: LNjmyhxThrTMY4izBdcdWqvW287LmCB6bg

XMR: 438fUMciiahbYemDyww6afT1atgqK3tSTX25SEmYknpmenTR6wvXDMeco1ThX2E8gBQgm9eKd1KAtEQvKzNMFrmjJJpiino

Copyright © 2016 Lolcow LLC
This website may contain offensive or adult content.
Discontinue browsing if it is illegal or against your wishes to see such material.
All content belongs to their respective authors and does not represent Lolcow LLC.
We have not been served any secret court orders and are not under any gag orders.