Manosphere Jim Donald (Jim's Blog) - "If you don't rape her you're beta"

  • There is a bug with the post editor. Images pasted from other websites from your clipboard will automatically use the [img] tag instead of uploading a copy as an attachment. Please manually save the image, upload it to the site, and then insert it as a thumbnail instead if you experience this.

    The [img] should essentially never be used outside of chat. It does not save disk space on the server because we use an image proxy to protect your IP address and to ensure people do not rely on bad third party services like Imgur for image hosting. I hope to have a fix from XF soon.

Pointless Pedant

Breaking the chains of gravity
True & Honest Fan
kiwifarms.net
Yeah, H stands for hentai in this case.

And there's shit worse than H, like NTR-H... fucking hell I don't want to get reminded of that creepy crap

Is "NTR" short for "netorare"? That's cuckoldry, for the blissfully unaware.

I don't know if nationalists in Japan call people "NTR" in the way people use "cuck" here, but it's possible.
 

AltisticRight

Free 🌽 202 E 37th St VA, Richmond, 901-922-9912
Local Moderator
True & Honest Fan
kiwifarms.net
Is "NTR" short for "netorare"? That's cuckoldry, for the blissfully unaware.

I don't know if nationalists in Japan call people "NTR" in the way people use "cuck" here, but it's possible.
Yeah, but it's far worse than our playful use of the word "cuck" in the west, it's a genre of hentai that is just outright disgusting. I can honestly tolerate "anime porn" type hentai... not that it turns me on.

Some NTR shit is just immoral, the manga I read was an example according to that friend. It's basically pedo shit+incest, like wtf how does one come up with this shit?!?!, and had a "bad ending" whatever this means in terms of anime I guess. I can probably link it but I don't want to, I want to unsee it. I'm probably on an FBI watchlist just for exposing myself to such grotesque degeneracy.

Haven't met any Japanese nationalists... the ones I know don't give a damn about politics. Japanese are xenophobic as fuck in general, which is great for their cultural preservation.

Here's a study: https://dspace.wul.waseda.ac.jp/dspace/bitstream/2065/46027/1/AjiaTaiheiyouKenkyukaRonsyu_30_Jie.pdf (link seems to not work, hope it's not taken down or something, I didn't save myself a copy. Good tool against those intolerable eunuchised weeaboos.)
tl;dr: fuck Chinks, fuck kims, fuck Taiwanese (surprising), fuck whitey, fuck nigs. Or just "fuck none-nips".
I'd say good for them.
 

Feline Darkmage

Gamer Gril Queen
True & Honest Fan
Retired Staff
kiwifarms.net
http://blog.jim.com/politics/the-likely-shape-of-a-trump-autocoup/
http://archive.md/CLlqW

http://blog.jim.com/war/trump-already-remakes-the-world/
http://archive.md/aw4Zo

http://blog.jim.com/war/romanovs-and-war-with-russia/
http://archive.md/geNm1

http://blog.jim.com/war/allying-with-far-to-destroy-near/
http://archive.md/EyaGp

Here's Jim's past month of blogging. I was going through archive.md and it looks like somebody was watching this guy even more closely than we do, seeing as all the posts were archived before I even came to look for them.
 

AltisticRight

Free 🌽 202 E 37th St VA, Richmond, 901-922-9912
Local Moderator
True & Honest Fan
kiwifarms.net

Pointless Pedant

Breaking the chains of gravity
True & Honest Fan
kiwifarms.net

AltisticRight

Free 🌽 202 E 37th St VA, Richmond, 901-922-9912
Local Moderator
True & Honest Fan
kiwifarms.net
It has anthropomorphic animal characters, but the Germans were at it too, if Len Gilbert is to be believed:

http://furredreichblog.com/2017/03/31/hitlers-furries-fursuiting-in-the-third-reich/
The descriptions of nazis need an update then...
A bunch of national socialist racial supremacists who enjoy furfaggotry and degenerate anime.
Achievements: Shoah

The last furfag on the website also looks Jewish. I guess that was his last ever dressup before being shipped off to Treblinka for some cooking.
 

KimCoppolaAficionado

The most underrated actor of the 21st century
kiwifarms.net
https://blog.jim.com/politics/the-enlightenment-debunked/
http://archive.md/kvYp3

Imagine being such a pseudo-intellectual that you think you can single-handedly "debunk" the enlightenment.

>200-300 years of thought (depending on where you draw the line)

>1 sperg

Yeah, I think the sperg's going to come out on top.

EDIT: One page. One page which contains no argumentation or citation for either side and which boils down to "I'm right, I don't agree with the Enlightenment, QED the Enlightenment is wrong!" Fuck, at least people like Moldbug put in EFFORT.
 

Similar threads

Careercow Jim Hayden
Vietnam Vet and modern day Crusader makes America Great Again
Replies
7
Views
2K
A
Skitzocow Jim Humble
Started a church that cures autism with bleach.
Replies
61
Views
11K
Shotgun marry 10 year old girls
Replies
42
Views
6K
Top