SE Kjell Johansson / BusKjellis / BusigBusis - Fotfetishist och möjlig pedofil som älskar "bus" och att posta videor på youtube

• The site was compromised. (Initial announcement) (What to do)
    Okay, now attachments should be working and the site should be very fast. If not, report it.

kitty shit

kiwifarms.net
Sååå, kiwifarms - låt mig introducera er till BusKjellis!

Hans riktiga namn är Kjell Johansson och han är, enligt egen utsago, 39 år gammal. Hans favoritsysselsättningar inkluderar att posta videor på youtube, fantisera om klackskor, sminka sig, och att "busa". Det har spekulerats om att Kjell är pedofil, eftersom hans tidigare youtube-konto (borttaget runt 2013) bestod till stor del av videor där han pratade till olika barn mellan åldrarna 7 och 13. Att Kjells youtubekonto blev borttaget hindrade dock inte honom från att fortsätta posta vad fan han nu kände för att posta. Hans nuvarande (feb. 2019) youtubekonto heter BusigBusis IsBack.

Utöver sin youtube-kanal har Kjell både en blogg (arkiverad) han haft och uppdaterat då och då sedan 2007 och en instagram som han uppdaterar.

Kjellis har "buuuuusat" och "e KÄNDIS".

Kjell har även en ask.fm (arkiverad) och en facebook (arkiverad).

Last edited:

ATaxingWoman

Professional Coffee Drinking Tax Investigator
kiwifarms.net
Du bör nog utöka ditt inlägg med mer information (såsom fler videor än bara två och exempel på lolko-iga blogginlägg) och fler källor. Dessutom har du inte arkiverat alla länkar.

Har han någon Flashbacktråd?

• Agree
Reactions: demopan

kitty shit

kiwifarms.net
Du bör nog utöka ditt inlägg med mer information (såsom fler videor än bara två och exempel på lolko-iga blogginlägg) och fler källor. Dessutom har du inte arkiverat alla länkar.

Har han någon Flashbacktråd?
I'm on it. Finns en Flashbacktråd, men den är bara tre sidor och låst eftersom ts lagt den under kategorin brott. Instagram lyckades jag inte arkivera öht - sidan blir bara vit. Om du vet hur man får till det får du gärna hjälpa mig haha

ATaxingWoman

Professional Coffee Drinking Tax Investigator
kiwifarms.net
I'm on it. Finns en Flashbacktråd, men den är bara tre sidor och låst eftersom ts lagt den under kategorin brott. Instagram lyckades jag inte arkivera öht - sidan blir bara vit. Om du vet hur man får till det får du gärna hjälpa mig haha
Du kan installera tillägget Full Page Screen Capture (finns säkert alternativ för andra webbläsare om du inte har Chrome) och ta en skärmavbild av hans Instagramsida.
screencapture-instagram-kjellisbusi-2019-02-16-13_03_35.png

• Informative
  • Winner
Reactions: deeman and demopan

Big Nasty

Unfettered scum
kiwifarms.net
Kul med äkta dårar! Han verkar rejält snedtänd i huvudet och ser ut som en yngre, svensk version av Tommy Tooter. Bor han på något gruppboende? Är det personalen som är hans "tjejkompisar"?

kitty shit

kiwifarms.net
Kul med äkta dårar! Han verkar rejält snedtänd i huvudet och ser ut som en yngre, svensk version av Tommy Tooter. Bor han på något gruppboende? Är det personalen som är hans "tjejkompisar"?
Ingen aning faktiskt? Snubben har två katter, och det är väl åtminstone inte särskilt vanligt att de boende på gruppboenden får ha det? Idk. Finns ju människor som är som han som bor i soc-lägenhet och har boendestöd som kommer till dem nån gång om dagen eller sådär. Min teori är att det är nåt sånt och att tjejkompisarna är andra som är ish lika knepiga, typ från nåt dagcenter eller w/e.

Also till skillnad från Tommy och Chris och alla andra dårarna tror Kjell åtminstone inte att han plötsligt är trans. Nä, han står fast vid att han är snubbe och han gillar tjejer, han bara gillar att sminka sig och ha klackskor.

deeman

Seinor Geinus.
kiwifarms.net
Hur grav Tourrettes har han eller är det något medicinskt? (För lat att kolla mer än två, tre klipp)...

Krimjob

Resident God-Emperor
kiwifarms.net
Facebook

Kan ha hittat snubben via Ratsit. Enligt hans Facebook så fyller han år den 14e mars. Så gick igenom alla Kjell Johansson och hittade till slut en. Men har ingen möjlighet att verifiera det. Någon som har en vidare ledtråd? Den jag hittade bor på en Smörblommevägen i Hallstahammar (Väljer att inte länka, ifall det är fel person).

Finns dock ingen 39 som matchar mera, eller som bor i Stockholm.

deeman

Seinor Geinus.
kiwifarms.net
Facebook

Kan ha hittat snubben via Ratsit. Enligt hans Facebook så fyller han år den 14e mars. Så gick igenom alla Kjell Johansson och hittade till slut en. Men har ingen möjlighet att verifiera det. Någon som har en vidare ledtråd? Den jag hittade bor på en Smörblommevägen i Hallstahammar (Väljer att inte länka, ifall det är fel person).

Finns dock ingen 39 som matchar mera, eller som bor i Stockholm.
Ser ut att vara hans riktiga ja, det eller ett Troll utan liv med tanke på statusuppdateringarna.

Edit: Han har länkat 6 år gamla statusuppdateringar så det måste definitivt vara hans riktiga.

Last edited by a moderator:
Tags
None

About Us

The Kiwi Farms is about eccentric individuals and communities on the Internet. We call them lolcows because they can be milked for amusement or laughs. Our community is bizarrely diverse and spectators are encouraged to join the discussion.

We do not place intrusive ads, host malware, sell data, or run crypto miners with your browser. If you experience these things, you have a virus. If your malware system says otherwise, it is faulty.

Supporting the Forum

How to Help

The Kiwi Farms is constantly attacked by insane people and very expensive to run. It would not be here without community support.

BTC: 1DgS5RfHw7xA82Yxa5BtgZL65ngwSk6bmm
ETH: 0xc1071c60Ae27C8CC3c834E11289205f8F9C78CA5
BAT: 0xc1071c60Ae27C8CC3c834E11289205f8F9C78CA5
LTC: LSZsFCLUreXAZ9oyc9JRUiRwbhkLCsFi4q
XMR: 438fUMciiahbYemDyww6afT1atgqK3tSTX25SEmYknpmenTR6wvXDMeco1ThX2E8gBQgm9eKd1KAtEQvKzNMFrmjJJpiino