Containment Random Chris Updates

  • Registration closed, comedy forum, Internet drama, Sneed, etc.
Status
Not open for further replies.

The American Hedgehog

Forum Staff
True & Honest Fan
kiwifarms.net
Joined
Jul 28, 2015

Attachments

  • screenshot-twitter.com-2019.05.17-09-44-18.png
    screenshot-twitter.com-2019.05.17-09-44-18.png
    587.2 KB · Views: 179
P

PT 940

Guest
kiwifarms.net
You can write people "snail mail" when they are in jail and a lot of places have jail/prison-specific mail that you can send email through. You have to be super specific about what you write and send and you have to read and comply to the rules exactly or your mail will be returned. You are almost guaranteed to get mail back if you send them money or send photos when you send mail (mind the rules about the kinds of photos that can be sent.)
 

LoveYouLongTime

kiwifarms.net
Joined
Feb 11, 2013
Saw Chris at Target earlier this evening. I made sure to push him down and yell JULAAAAY at him. Then everyone clapped.

Nah, but seriously, this mother fucker needs a new outfit. He was wearing the same shit he's always wearing in his photos. Nothing interesting happened, he was just sitting at the Starbucks mooching off the Pokestop.
 

TrippinKahlua

Snoopy has joined the Mawkenda.
True & Honest Fan
kiwifarms.net
Joined
May 27, 2013
Saw Chris at Target earlier this evening. I made sure to push him down and yell JULAAAAY at him. Then everyone clapped.

Nah, but seriously, this mother fucker needs a new outfit. He was wearing the same shit he's always wearing in his photos. Nothing interesting happened, he was just sitting at the Starbucks mooching off the Pokestop.

If you did say something to him, would you have called yourself Kim, or Emily?
 

Mariposa Electrique

October 4-18, Chris Will Be Happy!
True & Honest Fan
kiwifarms.net
Joined
Jun 3, 2016
Saw Chris at Target earlier this evening. I made sure to push him down and yell JULAAAAY at him. Then everyone clapped.

Nah, but seriously, this mother fucker needs a new outfit. He was wearing the same shit he's always wearing in his photos. Nothing interesting happened, he was just sitting at the Starbucks mooching off the Pokestop.
The same ill fitting crap? Did he look like a homeless person?! No winder he wants a pokestop at home, he's just that lazy.
 

LoveYouLongTime

kiwifarms.net
Joined
Feb 11, 2013
The same ill fitting crap? Did he look like a homeless person?! No winder he wants a pokestop at home, he's just that lazy.

Yeah. He definitely sticks out like a sore thumb. When he was first starting the tom girl thing and the times before he just looked like your average autistic adult child. The crap he wears now makes him look insane without knowing he believes in the merge shit.
 

zap2theextreme

kiwifarms.net
Joined
May 24, 2014
Yeah. He definitely sticks out like a sore thumb. When he was first starting the tom girl thing and the times before he just looked like your average autistic adult child. The crap he wears now makes him look insane without knowing he believes in the merge shit.
What outfit are we talking about here? The skirt with wacky leggings, 3 different headbands, fingerless gloves, and six different video game accessories hanging off his belt?
 

JULAY

kiwifarms.net
Joined
Feb 4, 2013
Recall someone told Chris he should get in touch with his female side and he became a tranny.

Maybe someone told him to go fuck himself and he's hitting on the only gal that can read his tweets.

That was @LoveYouLongTime

Saw Chris at Target earlier this evening. I made sure to push him down and yell JULAAAAY at him. Then everyone clapped.

Nah, but seriously, this mother fucker needs a new outfit. He was wearing the same shit he's always wearing in his photos. Nothing interesting happened, he was just sitting at the Starbucks mooching off the Pokestop.
Well hello there! Did you ever think that saying something as innocuous as "Get in touch with your feminine side" would have resulted in all of this shit?
 

Count Olaf

The Swedish term for beef that is roasted
True & Honest Fan
kiwifarms.net
Joined
Dec 18, 2013

LoveYouLongTime

kiwifarms.net
Joined
Feb 11, 2013
What outfit are we talking about here? The skirt with wacky leggings, 3 different headbands, fingerless gloves, and six different video game accessories hanging off his belt?

Yes.

Well hello there! Did you ever think that saying something as innocuous as "Get in touch with your feminine side" would have resulted in all of this shit?

I've jokingly told him that before back when he was a dang dirty male and he would get pissed at me for it. What really kicked off the tomgirl and eventual tranny shit was some rando who was talking to Chris and suggested being a tomgirl since being a guy was too hard for him. Now, I do take credit for [jokingly] telling him to wear a sports bra because he said he hated how much his manboobs bounced and he took off with it.
 
Status
Not open for further replies.